Söndag.

Ja idag har vart en riktig slappdag. Har försökt kurera mig så mycket som möjligt då jag måste vara frisk nu denna vecka. Speciellt imorrn. Då börjar de.

Satt precis och kollade reprisen av melodifestivalen och jag tycker verkligen inte att det är bra, inte nånstans. Tycker det har spårat ur en del. Och att den låten vann fattar jag inte överhuvudtaget.. Som vanligt var ju inte Måns speciellt bra heller. Han är bara ett smörpaket, så flottigt att det rinner om honom...usch usch.. Nu kommer jag få hatmejl för alla som älskar måns och tycker han är dösnygg.. Haha men jag får leva med det. =P

Ne jag ska nog ta en dusch så man slipper göra det imorrn bitti när man ska upp i ottan, sen ta en kvällsmacka o lägga mig o läsa. Håller på och läser Asyl. Men dom böckerna är inte lika bra längre när man vet att allt inte är sant och att det utspelar sig i oxelösund.

Nån som har tips på en bra bok?

Jessi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Måns "Mums-mums & Zemlan" Zelmerlöf är skitsnygg! :)

2009-03-16 @ 19:49:52
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Änglavakt

hur kan du skriva så om Mums-mums... fy dig!!! Här hemma går hans låt på repeat (ja sålänge inte jens e hemma förstås)

2009-03-16 @ 21:30:13
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback