Skattebesked.

Idag har jag tagit sovmorgon. Hur skönt som helst faktiskt. Slippa gå upp tidigt varje dag. Borde väl egentligen bege mig snart, men det var så skönt att bara sitta o ta det lungt. Oftast när jag går upp o ska iväg till jobb lr något annat jag måste passa tiden till så blir det väldigt stressigt för mig. Gillar att ligga kvar i sängen en stund.

Idag lyser solen iaf och man blir lite piggare,dock minusgrader fortfarande men nu börjar snön försvinna med. Jag vill ha vår!!! Kissarna ligger på golvet i vardagsrummet o njuter för fulla muggar av solen. Linus kom hem från jobbet för 2 timmar sen så han lär ju sova bort hela dagen, halva om inte annat.

Jag kollade mitt skattebesked på nätet nyss. Förra året fick jag ju restskatt och det tyckte inte jag var så jäkla roligt. Visserligen var det inte alltför många tusen, men det var tillräckligt mycket för mig. Men jag fick se till min glädje i år att jag fick tillbaka! Inte så mycket det heller. Men jag är glad så länge jag slipper restskatten, för den var inge rolig alls.

Jag hoppas det blev positivt för eran del med när det gäller skatten.

Ne nu får  jag nog ta o åka iväg.. ¨

Vad ska ni göra idag?

Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Jag får oxå tillbaka på skatten=) Woho! Förra året fick jag tillbaka typ 270kr eller nåt, men som sagt, så länge man får tillbaka!! Kramar

2009-03-25 @ 11:57:53
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Catrin

sitter och väntar på mitt skattebesked på posten, har aldrig tänkt på att kika det på nätet! Bra tips ;)

2009-03-25 @ 13:52:33
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Änglavakt

åhhh, jag vill oxå veta om jag får betala eller inte, får säkert lägga mer det brukar jag få göra... men det kan ju va kul att veta hur fattig man blir :) Har varit hos morfar idag! Blir nog en slapp kväll. Kram

2009-03-25 @ 13:53:43
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback