sjuk..?

Känns som att jag håller på att bli sjuk. Hoppas verkligen inte det,  har varken tid eller råd till det. Men jag är ledig idag så det blir lite sofftid för mig själv. Himla skön ibland faktiskt.

Gårdagen var rätt rolig faktiskt. Hade ju en långpanna igår med och hv hade ännu en hemmamatch. Så våran chef tyckte vi skulle ha en säljtävling igen. Samma sak, den som säljer flest desserter vinner. Men denna gång var det en roligare vinst. Scandic har en VIP-lounge i kinnarps arena som vi får använda när vi vill gå på hockey. Och camilla hade biljett över så den som vann fick gå på matchen.. =P

Kruxet var att det var en liten svårsåld dessert denna gång, så det blev inte lika lätt. Men precis som i onsdags säljer jag mest o plockar hem biljetten.. =) woho! Det var riktigt kul att se matchen, just för att det kunde vart den avgörande mellan timrå-hv.. Sen är det ju grymma platser från våran lounge, så jag tror jag ska släpa ner far min o gå på hockey nångång.

Hv tog hem det som tur är, men nu måste dom vinna imorrn o på måndag om dom ska vidare till semi..

Jisses vilket hockeyprat det blev.. Märks kanske att jag blivit hjärntvättad här nere? =P

Nee nu ska jag vila lite, känns som att huvudet väger 70kg..

Jag har sånna framtidsvisioner...

Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

Känn dig utmanad!;)

http://cocobycatrin.blogg.se/2009/march/c.html

2009-03-14 @ 16:03:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback