Överraskning

Ja idag överraskade min andra halva mig lite. Han var iväg o tränade idag o när han kom hem hade han en bukett jättefina stora rosor med sig hem.. Vet inte vad jag hade gjort för att förtjäna dom. =) Men det gjorde min dag iaf.
ska lägga in en bild när jag får tummen  ur att lägga över bilderna till datorn.

Linus är iväg o jobbar o jag sitter i soffan med 2 kissar och kollar simpsons. Får verkligen anstränga mig för att hålla mig vaken. Min mage är lite bättre idag, är nog tabletterna som börjat verka. Nackdelen med dom är att jag blir så fruktansvärt trött. jag kan lätt sova 14 timmar, sova middag 2 ggr o sen gå o lägga mig vid 22..

Så jag är inte speciellt social av mig.. Har verkligen inte energin till de alls.. Så förvänta er inga långa svar av mig om ni skickar sms lr mejl lr nåt dylikt.. är bara glad att jag har en sån bra sambo.=)


Just nu är allt bara väldigt jobbigt...


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback