Ojoj.

Ja jag har blivit utmanad av Catrin o antar utmaningen. Tror det kan bli lite svårt. Och jag som trott att jag skulle klara mig undan den.. =P tji fick jag.. hahaha..

Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga och du får inte hitta på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på namnfrågan). Lycka till!



1.
Vad heter du? Jessica
2.
Ett ord på fyra bokstäver: Jaga
3.
Flicknamn: Jenny
4.
Pojknamn: Johan
5.
Yrke: Jägare
6.
Färg: Jätte svart.
7.
Klädesplagg: Jeans
8.
Mat: Jordgubbspaj
9. Sak i badrummet:
10.
Plats/stad: Jerusalem
11.
En orsak att vara sen: Jobbade över.
12.
Något man skriker: JA!
13.
Film: Jarhead
14.
Något man dricker: Jordgubbsaft
15.
Band: Culture Club
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Juneporten
18.
Bil: Jaguar
19.
Sång: Jag mår illa - Magnus Uggla


Ah jag klarade inte den här utmaningen med tanke på mitt påhittade ord: jättesvart o sen var det nån jag inte kom på. Var inte så lätt som jag trodde faktiskt.

Men jag utmanar Linda, Pearn och Tiny. Hoppas det går bättre för er än vad det gjorde för mig. ;P


Jessi


Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Kikar in och hoppas att du har haft en trevlig helg=)

Jag snor listan av dig:)

2009-03-15 @ 19:17:37
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback