Norrköping..

Jag har vart jättedålig på att uppdatera och jag kommer nog vara det ett tag till framöver.Har väldigt mycket att göra nu framöver.

Kanonväder har det vart  idag med. Hur underbart som helst.Jag och Linus har vart ute o farit nästan hela dagen, vart kan jag inte säga än. =P

I lördags  var jag o mariana uppe i norrköping o festade. Eller för min del blev det en väldigt nykter kväll. Men jag säger bara, vilken kväll. Den hade nog allt. hahaha.. Ska lägga upp lite bilder.

Min mage håller fortfarande på o krånglar. Vet inte om jag skrivit, men jag har ju fått nåt liknande magsår, vilket gjorde att jag fick vara nykter i lördags eftersom min mage reagerade så starkt på alkoholen. Kan inte riktigt äta o dricka det jag vill, men det får jag väl ta. Och det börjar bli jobbigt att ha ont i magen nästan hela tiden varje dag. Måste ändra mina vanor rätt så mycket..



Mariana,Pillan,Thomas,Per o sen Erik på ett hörn.



Jag,Thomas o Peanut.



Putte var rätt nöjd över att han vände på mariana..



Grabbarna hade de mysigt me..



Pillan o Hannah..



Mycket mys på grabbarna..



Lite kul denna bild, ser ut som att erik är på taffsar på mariana.



Putte hjälper mariana på traven...


Ja resten ligger på facebook, så det är bara att ni tar er en titt där. =)
Nu ska jag faktiskt gå o göra mig lite kvällsmat.. Magen börjar göra ont..

Ha en bra vecka. =)

Jessi

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

vilka fina lockar.... sitter och längtar till Bulgarien!!!!!

2009-03-09 @ 21:44:36
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Kul med bilder! Me like!

2009-03-10 @ 00:12:51
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback