Massa bra filmer.

Somnade till i soffan en stund, blev så trött efter megamiddagen vi åt förut på eftermiddagen. Vi gjorde marinerad fläskfile, med hemmalagad klyftpotatis, en mild pepparsås och vitlöksbröd. Mumma. Nu var det iof några timmar sen och jag börjar bli hungrig igen. Är sugen på en fetaost sallad. Funderar på om jag ska gå ner till willys och köpa lite sånt.

Vi kollade lite på sf bio:s hemsida och det kommer komma 4 filmer jag vill se på bio i vår/sommar. Det kommer komma Ice Age 3. Såg trailer på den förut och den verkar helkul. Sen kommer The Fast and The Furious 4, med samma skådisar som i ettan. Framför allt Vin Diesel! *Dregel*. Även en 2:a på Transformers. Tror det kan vara bra effekter i den. Det var det i ettan iaf. Men den absolut bästa filmen som kommer den 17 juli är Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag bara älskar Harry Potter filmerna och har sett alla på bio. Detta är ju den sista med.

Jobbade igår för första gången på 2 veckor och det känns i kroppen idag kan jag säga. Men jag längtar till påskhelgen och Custom mässan. Alla snygga bilar som åker i stan och allt folk. Hur kul som helst, men även den tuffaste mässan av dom alla.

ja jag vet inte mer vad jag ska skriva, vad vill ni läsa om?

Hur har eran dag vart?

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback