Imorrn kommer jag döda nån.

Ja om ni undrar varför jag vart så trött (utöver medicinen) så är det så att jag håller på med en intensivkurs med mitt körkort. Tänkte jag skulle få det fixat så man har det till sommaren.Och imorrn så har jag halkan, jag är skitnervös. Alla säger att det är skitkul och det är det säkert men jag kommer ju garanterat döda någon. Men vi får se hur det går helt enkelt.

Min andra halva sitter och kollar hockeyn som precis slutat. Roligt att HV vann idag igen. WOHO! Mina juniorer vann även oxå idag och dom går till final. ännu  mer WOHO! Vi har vart och ätit grekiskt med Linda och Jens. Var faktiskt väldigt gott..
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från middagen med jobbet i söndags. Och mina fina blommor som jag fick av min andra halva.



Fina va?



Julia, Helen, Lisbeth och Robban.



BM och Elin.



Elin, Mariana, Jag o Josie.



Peter och Fia.



Josie, Diana o Janne. Om Diana skulle se att jag har en bild på henne kommer jag dö.



Dom gillade inte att bli fotade..

Ne nu ska jag krypa ner i sängen o läsa lite. Halkan är kl 7 imorrn bitti!!! MItt i natten ju.

Ha det så bra alla läsare.

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hoppas det går bra ! Men jag lovar, jag är feg när det gäller mkt, men det här va skit kul!!

2009-03-27 @ 06:39:15
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas att halkan gick bra! :)

2009-03-27 @ 15:35:46
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback