Halkan.

Ja idag var halkan avklarad.. Var inte så farligt som jag trodde, väldigt roligt var det däremot. Fast jag dödade 2 st gubbar ena varvet, så det varvet gick inte så bra som jag hade planerat. Vi hade riktigt busväder imorse när klockan ringde 05.00Snöstorm AB. Så dom sa ju på halkbanan att det var mycket halare än vad det brukar vara. Men det kan ju inte bli mer verkligt än så när det är naturlig halka o storm.

Så dagen idag har vart lång och sängen lockar verkligen mycket just nu. Men  vill bara se vem som vinner på Let's Dance. Jag tror Laila vinner, men jag har skickat iväg en röst på Magnus. Det kan ju verkligen sluta hur som helst.

Nu är intensivkursen slut och imorrn är det tillbaks till jobbet igen. Känns både skönt men samtidigt jobbigt att behöva ställa om sig igen..

Linus och jag tog lite flumbilder igår, vi var trött o uttråkade.. Så jag kan lägga upp några här.



En någorlunda normal bild. Ja, vi vet ju vilken ögonfärg våra barn kommer få..



Här började det spåra ur.....



Han försökte klämma ihop mitt huvud. Men det är lika stort som innan..



BILDBEVIS!! hahaha..



Molly hade rivit runt med den rena vikta tvätten och lagt sig, Hon blev skitsur
När vi försökte flytta på henne, vilket syns på bilden..



Jag hittade inte Molly förut, men efter ett tag upptäckte jag att min väska
var väldigt skön. Jag får ju skylla mig själv som glömde stänga den.
Huvudet är åt vänster o röva åt höger.  Alltid hon med.



Och Fling ligger så snällt brevid mig och sover.


Nu börjar det igen!! Spännande!!

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback