Feels like crap...

Ja jag har inte vart så bra med uppdateringen som vanligt. Men just nu är det för att jag inte orkar med att sitta framför datorn i mer än 2 min ungefär. Mitt magsår har satt igång igen så jag har så ont att jag bara vill vända ut o in på mig själv. Så ni kan ju gissa hur bra det gick att jobba idag?

Det började i helgen när jag och Linus var på Olearys och kollade hockeyn, min mage har inte haft ont på ett tag nu så jag tänkte jag skulle testa en bacardi o se om det gick. Är ju inte mkt alkohol i dom, men det gick inte alls, så jag fick åka hem. Magen svullnade upp som om jag var i 4:e månaden och jag låg bara o grinade. Tog ett piller och det lindrade ju så jag kunde somna. 

Söndag var det middag med jobbet och jag har ställt in mig på att vid 23 års ålder bli ofrivilligt nykterist. Inte det att jag vill vara full men ibland som då när man går på en lite större middag kan det vara gott med ett glas vin till maten.. nope inte de heller. Förutom att jag fick ont i magen då med så hade  vi verkligen en skittrevlig middag. Som tur är så är smärtan värst på kvällarna, fråga mig inte varför men jag klarade av att sitta med hela middagen. Men när jag kom hem så fick det bli ännu ett piller.., 

Piller idag med, antagligen imorrn med. Fattar inte varför jag ska råka ut för all jävla skit.. JA, jag är bitter!! 

Men jag ska kolla ett Desperate Housewives avsnitt, sen krypa ner och se om man kan sova nåt. Sorry för detta negativa inlägg.. Men man blir ju bara så trött på skiten ibland. Att det aldrig kan vara bra.. 

Hoppas ni har det bra iaf. 

Jessi 

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

Hoppas det ordnar till sig snart, kramis

2009-03-24 @ 15:39:31
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas du mår bättre snart! Inge roligt att gå runt och ha ont i magen hela tiden. Pussåkram

2009-03-24 @ 23:16:13
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback