Denna dag.

Jaha, då var denna dag avklarad. rätt skönt att vara hemma nu faktiskt efter 11 timmar på jobbet.. blir en lika lång dag imorrn igen. Idag på jobbet hade vi en säljtävling under hockeyn. Den som sålde flest desserter fick en biobiljett. Var rätt roligt faktiskt, speciellt när man fick se hur tävlingsinriktade alla var och hur mycket alla försökte sälja. Men jag var tvungen att krossa deras hjärtan när jag vann överlägset och tog hem biobiljetten... ;P hahaha.

Sitter nu i soffan med tjocktröjor o täcken. Vi har ca 17 grader i lägenheten o det är väldigt kallt. alldeles för kallt faktiskt. O ingenting finns det på tv heller, sitter och kollar disney channel. =P

Jag har äntligen kommit på vad jag vill göra med mitt liv med. Vet bara inte hur det ska gå till, men jag kan ju alltid försöka. =) Fast det är några år framåt i tiden. men ändå.

vad har ni gjort idag?

Jessi


Kommentarer
Postat av: Änglavakt

va e de du kommit på nu? hoppas att du får en bra helg, själv skall jag jobba! Kram

2009-03-12 @ 22:05:55
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback