Världens längsta dag.

Jag vaknade runt 05.00 av att hjärtat kom hem från jobbet, och var jättepigg. Jag skulle egentligen gått upp vid 06.00 men kunde inte somna om så jag gick upp då ist. Så strax efter 07.00 satt jag i bilen på väg upp mot Nyköping. Och jag som ALDRIG är morgonpigg. Väl uppe efter massa timmar (kändes det som) blev det frukost hos mor min i oxelösund och sen började farandet och flängandet.

Det har vart så mycket som vi var tvungna att få fixat inför syrrans student och eftersom att mamma är handikappad och bara har en hand så kan hon ju inte köra bil. Så jag fick vara chaufför idag. Vi var väl klara med farandet och flängandet runt halv sju tiden. Då blev det en sväng till mormor och fixa det absolut sista inför imorrn sen när vi var hemma igen kom sandra över på en kopp kaffe. Alltid kul att träffa henne!

Så det har känts som om att jag setat i en bil precis HELA dagen idag. Jisses alltså.
Och imorrn blir det upp tidigt för studentfirande, sen kommer min andra halva med buss vid 11. Han blir dessutom hämtad av min far och får åka finbil. Cadillac. Inte ens jag har åkt i den än. Fusk om ni frågar mig.

Håll tummarna för att det inte blir regn på alla studenters dag.

Får se om jag hinner uppdatera något imorrn. Annars så vill jag gratulera min älskade syster på studenten!! <3

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Välkommen hem några dagar=)

2009-06-12 @ 10:25:15
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Låter som en väldigt hektisk dag för dig! Hoppas att allt går bra idag. Synd bara att regnet står som spön i backen! Gratulera systra din :)

2009-06-12 @ 12:06:11
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback