Uttråkad.

Ja jag är så uttråkad nu så jag vet inte vad jag ska göra. Tråkigt väder har vi här nere med. Jätteblåsigt och massa moln på himlen. Jag hoppas bara det blir bra väder på lördag, då ska vi ha grillkväll på jobbet. Våran kock ska stå på vår uteplats med grillen, vi ska ha en liten bar där och Elin ska ta med sig gitarren o sjunga lite. Ser fram emot det. Jag tycker det är skitkul att jobba när det händer lite utöver det vanliga.

Linus är iväg och tattuerar sig. Det är ett stort projekt han håller på med. Jag blir med sugen, men jag får vänta till hösten. Ingen ide att göra det nu under sommaren. Jag hoppas han blir klar till 18. För jag skulle vilja gå på bio ikväll. Och vi orkar inte gå på den sena längre. (ännu ett tecken på att man börjar bli gammal.) Det blir för sent om man ska gå på nio-bion.

Vad har ni gjort idag och vad har ni för väder?

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har bara jobbat. Solen skiner och det är vaaaarmt! =)

2009-06-25 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback