Underbar Söndag.

Idag har jag haft en perfekt ledig söndag. Gick upp vid 8 tiden imorse. (Det gjorde jag faktiskt) =P Sen körde jag Linus till jobbet vid 9 och så åkte jag hem och tog det lugnt en stund. Halv 12 träffade jag Mariana nere på stan och det blev en lunch på Wienerkonditoriet följt av en promenad i vattnet på vätterstranden. Det var så varmt ute så vi bestämde oss för att hämta filtar och lite fika, för att sedan åka ner till Oset o lägga oss där. Knökat med folk, men kan man förvänta sig något annat än sån här dag?


Vid 5 var jag hemma igen. Då var soffan väldigt lockande så jag kopplade av lite tills det var dags att möta upp min andra halva samt Pontus och Inta för lite äventyrsminigolf. Det är ju bara så kul. Givetvis glömde jag kameran men jag har lite bilder från förra sommaren som jag kan lägga upp. Klockan var rätt mycket när vi var färdiga med det men jag och Linus åkte ner till Twin och käkade. Är ju helt underbart att sitta där en sommarkväll och den maten.. mmmm. Så gott.


Så nu har vi vart och hyrt en film samt köpt lite godis. =) Så nu ska vi mysa lite innan det blir dags för sängen.

Ja just det, Förut på eftermiddagen innan jag skulle iväg till minigolfen skulle jag byta tröja. Den tröjan jag skulle ha hade ramlat ner på golvet. (tror mina kissar är skyldiga till det.) När jag skulle ta på mig tröjan kände jag hur något ramlade ner på foten. Jag tittar ner och ser en spindel. En med stor kropp. Jag har ju lite av spindelfobi så jag ropar lite panikartat på mina små kissar som kommer farande som små riddare i skinande rustning. Då blev jag lugn för dom tog ju hand om den äckliga saken. Men fy f*n  vad äckligt...




2 av banorna går genom ett jättestort skepp.




Vissa av banorna går över vattnet. Kan lätt bli så att bollarna trillar ner.
Då måste man vara snabb att fånga dom i den lilla strömmen innan dom trillar
ner i den större dammen.



Banan går genom en jättestor vulkan.



Som sagt. Mycket kul är det. Men nu ska vi glo filmen vi hyrde sen blir det sängen.




Hur har eran söndag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback