Sorg...=(

Ja jag har sorg. Anledningen till att jag har det är för att det är MetalTown idag och imorrn, och jag är inte där....
Dom som känner mig vet att musiken är min passion här i livet. Jag lever för den. Mina favoritband är på MetalTown i år, så många bra band som jag så gärna vill se. Hade kunnat offra mycket för att få vara där.. Hellre MetalTown än Bulgarien.

Så jag är väldigt ledsen just nu och har ingen större lust att blogga alls. Får se om jag har ork/vilja imorrn natt efter jobbet. Kör mitt mega pass imorrn..

Aja, hej hej.


Jag vill vara där....=(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men varför är du inte där då? Det hade ju varit bättre :)

2009-06-27 @ 22:27:31
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback