Skärpning!

Ja nu måste jag skärpa mig med uppdateringen lite. Jag har vart så dålig på det den sista tiden. Men det är skönt att veta att man har några läsare kvar iaf. =P

Hoppas ni hade det bra över midsommar?

Jag var ju i Karlshamn med Mariana och Martina. Martinas syster med kille bor där nere så vi firade helgen med dom. Vi åkte ner på torsdag eftermiddag och åkte hem söndagkväll.  Torsdagkvällen blev det inte att man gjorde så mycket. Vi checkade in på hotellet (som för övrigt var det skabbigaste scandichotellet jag bott på.) Sen åkte vi till Emma och Robert för att kolla in deras lägenhet. Dom hade renoverat den själva och det var hur snyggt som helst.

Midsommarafton firades hos Emma och Robert. Tråkigt nog så var det inte alltför bra väder så vi kunde inte sitta ute. Vi var bara 6 pers men vi hade hur kul som helst. Riktigt god middag hade Emma fixat iordning, sen spelade vi spel och lekte lekar. Precis lagom. (Känns att man börjar bli gammal nu.) Sen att vi fick gå några mil i högklackat var ju inte höjdpunkten av kvällen. jävla robert. haha.

På lördagen var det Martinas födelsedag så hon fick bestämma vad vi skulle göra. Planen var att gå ut på harrys i Karlshamn, men det var stängt så vi fick åka till en byhåla vid namn Ronneby. Där fanns det ETT uteställe som var öppet. Inte så mycket folk, men det blir vad man gör det till. Vi hade hur kul som helst och när vi kom hem var det morgon och helt ljust ute.

Söndagen var det hemdags. Jag fick det långa strået och köra hem. Suck.. Det var långt och tog tid. Delvis beror det på att det finns INGA skyltar utmed vägen mot jönköping sen var det att våran kartläsare somnade i bilen. Så vi var på väg upp till linköping. Himla omväg. Men efter 3,5 timme var vi hemma igen.



Från vänster har vi Patrik, Robert, Emma, Mariana och Martina.
Efter maten blev det en liten snaps.


Mariana, Jag och Martina.




På midsommardagen!. =)

Ne ni får fler bilder en annan dag. Nu ska jag kolla CSI sen sova. Har en jobbdag imorrn med. Ska försöka uppdatera imorrn med. =)

Hoppas ni har det bra i det underbara vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback