Sjukling

Det är nästan synd om mig. Tycker jag själv iaf. =P  Vi har ju vart hemma i Nyköping/Oxelösund och firat syrrans student. I fredags var ju självaste studentdagen och det var sånt skitväder. Himlen öppnade sig och det spöregnade samt blåste svinkallt. Det är anledningen till att jag ligger sjuk nu. Det var en lång dag men hon var fin. Lite bilder från helgen:



Så här såg hon ut. Visst var hon fin?




Mamma och Pappa vid pappas nya Vrålåk Cadillac.



Det var verkligen svinkallt ute.



På kvällen var vi hela familjen och åt på Oliwer.



Mamma, Mormor, Syrran, Pappa och Linus.



Syrran Lattjar lite med våran minsta kusin Justin.



Jag har hur mycket bilder som helst att lägga upp, men nu orkar jag inte mer. Jag ska ta mer tabletter och gå o lägga mig så jag blir frisk innan torsdag. Jag, Mariana och Martina ska till Karlshamn över midsommar. Från tors-sön. Då måste ju jag givetvis dra på mig en jäkla dunderförklylning med halsont o feber. Jag som inte vart sjuk på hur länge som helst. Det kom på lördagkvällen när jag och Linus var på hotellet.

Sen var jag jättedålig i söndags och idag är inge bra alls heller. Men nu är jag hemma iaf och det är ju rätt skönt. Speciellt att få gosa med mina små kissar igen. Dom blir så keliga och sällskapsjuka när jag vart borta ett tag.


Jaja, får se om jag orkar uppdatera något imorrn.

Har ni firat studenter i helgen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback