Sista lediga dagen.

Nu har jag vart ledig mina fyra dagar, och jag vet inte vart dom har ragit vägen faktiskt. De har bara sprungit iväg, Men jag är glad att det vart sånt pangväder under min ledighet.

Sitter och tittar på the hills. Finns inte mycket annat på tv just nu och jag har fått nog av solen. Iaf min näsa och mina axlar. =P

Tänkte lägga upp några bilder på mitt nya inköp. Min lilla dator.


Den är ljusblå och vit. Jättesöt.



Där ser ni hur liten den är i förhållande till min hand. Väger bara 1,3 kg. Så den är väldigt lätt och smidig att ha i knät.Vad tycker ni?

Idag har jag och linus haft premiär på stranden. Hur skönt som helst, jag bara längtar tills vattnet blir tillräckligt varmt för bad! Och ännu mer tills det är dags att åka till Bulgarien. Ska bli så skönt att komma iväg detta år med. Sen finns ju lite andra projekt på G.. ;P Inget jag kan prata om ännu, men det kommer.

Vad har ni gjort en underbar dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

skulle vilja ha en sån liten bloggdator :o

2009-06-03 @ 18:51:21
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Jättesöt liten dator=)

2009-06-06 @ 09:09:43
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback