Mycket att stå i.

Jag har väldigt mycket att stå i, väldigt mycket pusslande iom syrrans student. Den här veckan kommer bara rinna iväg alltså. Jag ska se om jag kan få ledigt torsdagkväll och åka upp redan då. Mamma behöver ju rätt mycket hjälp eftersom hon inte kan göra så mycket själv med enbart en hand, speciellt inte köra. Men vi får se hur det blir. Nu vet jag iaf vad jag ska ge min syster i present. Kan inte skriva det här ifall hon läser. =P


Sen sitter jag och Mariana och spånar om midsommar. Vi plus Martina hade väl tänkt åka till smögen först, men med våran framförhållning så är det ju fullt på varenda camping och stugby. Men vi får skylla oss själva när vi ska komma på allt i sista minut. Så nu försöker vi komma på något annat att hitta på på midsommar.

Vad ska ni göra midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback