Karlshamn?

Idag är jag lite piggare, har ingen feber nu längre iaf. Jag har inte gått utanför dörren än men jag lagade faktiskt mat idag. Det brukar jag inte ha så mycket energi till när jag är dålig. Men om det fortsätter i denna takt så kan nog jag följa med till Karlshamn över midsommar. Det vore ju rätt kul iaf. Då blir det hotellfrukost två helger i rad. Inte helt fel alltså. =P
Jag orkar inte skriva så mycket mer så jag lägger upp lite bilder ist.



Vi åkte förbi Vadstena på vägen hem i söndags. Så segt att bara sitta och åka motorväg.




Vi åkte förbi Vadstena slott. 


Vi gick in på slottsgården. Där hittade jag en dörr som var öppen, som säkerligen inte skulle vara öppen. Det var en liten, smal, mörk gång. Jag vågade inte gå in där, och så kände jag att jag ville uppleva min 24-års dag. =P




Sen måste jag ju bara lägga upp vad jag åt till kvällsmat ígår OCH frukost idag. =)
Det räcker nog till kvällsmat idag med. mmm Vad gott!
Ne nu ska jag sätta på lite bandit och vila lite.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback