Arg som ett bi

Just nu är jag så förbannad att jag skulle kunna slå ner någon. Det VÄRSTA jag vet är lögnare. Det hände en incident igår där en person betedde sig väldigt illa. Jag blev förbannad och sa ifrån samt tog det med min chef. Sen var det inget mer med det.

Idag på min lediga dag fick jag ett samtal av min chef om att denna person har ringt sin tränare och sagt en HELT annan sak än det som hände. Han står alltså och ljuger ihop en historia om hur oskyldig han är och att vi på scandic har en komplott emot honom.

Det gör mig väldigt arg eftersom att så inte är fallet. Jag vet att han njuter av detta, för det är inte första gången som han beter sig illa och det har vart många möten om honom. Det som gör mig mer irriterad är att en annan person står och säger att vi ska släppa det bakom oss till honom när jag inte har haft en chans att försvara mig. Det är väl ändå han och jag som ska diskutera det? Och det är till MIG han ska be om ursäkt, ingen annan.

Det lustiga är att det finns 7 vittnen på denna incident som kan styrka min historia. Då förstår jag ännu mindre varför han ska ljuga ihop något när det finns så många vittnen som såg och hörde allt?

MIn slutsats: Han är precis jävla dum i huvudet och han kommer inte gå vinnande ur detta.Jag ska sätta dit honom. BIG TIME!!

Ja nu var det kanske inte ett så roligt inlägg. Får se om jag orkar skriva imorrn, jobbar heeela dagen och kvällen.

Hoppas ni har det bra?
Lite kommentarer på vilka som läser vore ju trevligt. =)


Kommentarer
Postat av: Catrin

Låter irriterande du! Håller på dig! =)

2009-06-06 @ 12:37:40
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Låter som en riktigt idiot det där! Hoppas att du sätter dit honom/den/det :)

2009-06-06 @ 22:43:04
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback