Utmattad.

Idag kära läsare är jag helt utpumpad. Hade en sån skräck-kväll på jobbet igår. 530 gäster som ville äta och 2 bussar. Vi var 4 i personal. Det kommer man inte så långt med. Så vi fick lägga benen på ryggen och springa som aldrig förr. Svetten rann och vi var helt gråtfärdiga alla fyra. Under mina 2,5 år på scandic så har jag haft sånna kvällar 2 gånger innan. Dom är inte roliga alls och jag har ont i hela kroppen idag.
Vet inte hur jag ska få energin och orken till att jobba ännu en tuff kväll både idag och imorrn.

Jag köpte precis 3 st bikini på nätet, är lite skeptisk när man köper sånt via nätet för oftast så sitter dom inte bra. Men denna satt hur bra som helst. Både överdel o underdel. Nu när jag gick in var det rea på just den bikinin så jag köpte tre st till och betalar 380 kr. Heelt okey tycker jag. Förra året hittade jag inte en enda bikini som jag tyckte om och skulle ha till turkiet. Nu har jag hur många som helst till bulgarien.


Längtar verkligen till semestern nu. Ska ta en tripp hem till Nyköping i början av min semester hade jag tänkt. Träffa lite kompisar. Det var hur länge sen som helst nu känns det som. Så det blir antingen helgen 14-16 aug eller helgen efter det. 21-23 aug.. 

Ne nu måste jag iväg o handla lite innan jag ska iväg till jobbet igen..

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: änglavakt

Bikini e inte alltid lätt, va e de för några du hittat? ta ett kort och släng upp :)

2009-07-30 @ 14:48:25
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: David

Jodå, allt rullar på...

2009-07-30 @ 16:49:10
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hallå! Nu har jag läst det här inlägget hundra gånger och jag behäver en ny uppdatering! Kan du ordna detta snarast? Vore tacksam om du fixade det :) Hoppas allt är bra med dig och att inte jobbet sliter ut dig totalt! Pussåkraam!

2009-08-03 @ 12:08:27
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback