Tiden bara rinner iväg.

Såg nu när jag loggade in att det var över en vecka sen jag uppdaterade sist. Trodde faktiskt inte det var så länge sen.
Vet inte riktigt vad jag har gjort. Inte har det blivit mycket jobb iaf, Magen är igång igen så jag var hemma 2 dagar förra veckan och än har det inte blivit bra. Är så trött på att ha så ont i magen. Linus tror det kan vara att jag inte tål laktos eftersom magen svullnar upp med och jag får ondare efter jag ätit. Men det tror inte jag. Jag måste nog ta kontakt med sjukan så dom får göra en mer grundligare undersökning och se vafan det är som står på. Men sen har jag ju sjukhusfobi så jag drar mig lite för det.  Men jag måste ju om jag vill bli av med mina magproblem..

Jag har ju inte gjort så mycket heller men häromdagen var vi hos Linus mamma och tittade på vår nya familjemedlem. =) Hennes katt har fått sex st små bebisar, tre gula och tre svarta. När dom är så små är dom ju inte så ybersöta. Men det ska bli kul sen när vi får hem Kiwi. (tillfälligt namn.) Men det är ju inte säkert Fling och Molly accepterar detta eller att jag tål katten. Jag är allergisk mot pappan nämligen, Och sen tror jag att speciellt Fling kan bli lite sotis. Men det återstår att se.


`Här är dom små liven. Vi tänkte ta en gul (om dom inte blir långhåriga. för då vill jag inte ha.)



Anne var hundvakt åt lilla Milo. Så söt o liten.


Tyckte det var lite rolig bild. Dom satt så här när jag kom in i vardagsrummet häromdagen. haha!


En bild på min andra halva var länge sen. Vi åt på Oleary's en dag förra veckan och så gick vi på Harry Potter efteråt. Jag säger bara: ha inte höga förväntningar på den filmen.




Vet inte om jag har lagt upp nån bild efter jag färgat håret? Nu är det iaf blondt.Inte hela håret med luggen och några slingor.

Ne nu ska jag väl försöka ta mig upp och börja göra mig iordning, ska jobba idag och resten av veckan. Är ledig lördag nästa gång. Ingen lust alls med det ska jag säga. Jag hoppas bara magen blir bätttre.


Vad har ni för planer denna vecka?

Kommentarer
Postat av: änglavakt

Ja du i veckan blir det en hel del jobb mån tis samt hela helgen, köpte föresten en ny resväska idag :) så nu e jag riktigt ladad inför bulgarien!

2009-07-27 @ 17:38:08
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Catrin Svarar

Hälso- och sjukvårdsadministration.

Vet inte heller vad jag vill läsa egentligen, men jag kännde att jag måste komma ifrån jobbet lite och börja nånstans. Sen får vi se vad det leder till..

Vad har du tänkt dig för framtiden då eller har du inte tänkt så långt..? =)

2009-07-29 @ 14:31:34
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: David

Hallå, läget idag:)?

2009-07-29 @ 14:36:21
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback