sommar sommar sommar

Vi har haft åskväder här nere 2 dagar i rad nu. Men bara åska, inget regn, Så gissa om det varit kvavt o klibbigt. Det är det fortfarande, fast solen lyser idag. Vi ska ut till skogen o jobba. Måla färdigt huset där ute i Ölmstad..

Jag var faktiskt ledig igår med. Var en sväng nere på stan på förmiddagen och köpte lite frukost till oss på subway. Älskar subway. Är så goda mackor där. Det är något dom borde få upp till Nyköping.

På tal om Nyköping så vill jag åka hem snart. O träffa lite kompisar.Var evigheter sen. Kruxet är ju bara att jag går på mitt röv-schema nu under sommaren. Kanske ska ta det i aug när jag har semester då? hm.. jag får fundera på det.

Ne nu ska jag äta färdigt sen ska vi åka utåt. Vi skulle vart där ute nu. hehehe. =P Alltid vi o vara sist. (nästan)


Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fin blogg =)

2009-07-03 @ 11:08:00
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/
Postat av: Catrin

Åkte igenom Jönköping i Onsdags och idag och vi klarade oss undan det värsta med undantag för några stänk och gråa moln =)

2009-07-05 @ 21:58:10
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback