Godisfabrik.

Nu är min 2 dagars ledighet över. Det går ju så jäkla snabbt men det är bara vänja sig. Räknade igår hur många dagar vi har kvar till våran semester. Det är 44 dagar kvar, vet ni hur många dagar det är? Skulle aldrig ha räknat,  bara deprimerande. Jag längtar.

I torsdags var vi ute i Ölmstad och skulle måla färdigt huset. Det gör jag inte om i den värmen. Det var så varmt så vi höll på att avlida ungefär. Gick inte att vara där ute så länge. På eftermiddagen gick vi till piren och åt en god middag med Lisa o Andreas, Var premiär på piren för mig o Linus i år. Alltid så mysigt att sitta där tycker jag, och ybergod mat har dom med. Efter det så gick vi på bio för att se Ice Age 3. Den var väl inte bäst av dom 3 om man säger så. Blev lite besviken när dom hade bytt ut några av rösterna, sen var det inte så mycket skratt som jag trodde det skulle bli i den. Då var den filmen vi såg förra veckan mycket bättre. Transformers 2.

Har precis fått upp min andra halva från sängen. Han har jobbat natten som var, och jag fick ligga ensam och rädd i det enorma åskvädret som var i natt. Riktigt obehagligt. Men nu ska vi väl äta lite brunch, Eller jag ska äta jordgubbar och blåbär med mjölk.. Mumma! Sen så har jag bestämt att vi ska åka till en godisfabrik idag. =)

Vad ska ni hitta på en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: änglavakt

åhh jag vill oxå ha godis :) Skall ni till Mullsjö? Kram

2009-07-04 @ 19:32:17
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback