Planer i kras.

Den här helgen har inget gått som det skulle. Jag har vart ledig nu sen i torsdags och jobbar nästa gång på måndag igen.  Min kära syster kom ju ner hit och hälsade på oss i onsdags. Hon skulle stanna till fredag. Jag jobbade i onsdags kväll så det blev ju inte så mycket gjort där. Men i torsdags så hade vi lite spelkväll, Sebbe kom över för att än en gång förlora mot mig i Monopol. =P Vi hade en jättemysig kväll och det blev sent.

I fredags skulle vi åkt upp til Linköping och gått på flygvapenmuseet. Jag och Linus har pratat om det varje gång vi åkt upp till nyköping att vi ska åka dit. Syrran skulle då ta bussen från Linköping hem till Nyköping. Blir ju mycket billigare och kortare restid på bussen. Innan vi skulle åka tänkte jag att det är lika bra och kolla öppettiderna. Då öppnade dom igen sommaren 2010 pga ombyggnation. Jag vet. vi är inte så smarta att vi kollade det tidigare. Så vi fick köra ner syrran  till resecentrum här i stället. Sen åkte vi till Linus mamma en sväng, ena hennes katt har blivit ybertjock. =) Så om 2 veckor kommer det massa små kisseungar. =)

Idag, Lördag skulle vi åkt till bodaborg samt haft en grillfest med lite folk som vi planerat i över 2 veckor. Vi har sett fram emot denna dag ett tag nu för att vi lyckats hitta en dag där alla är lediga. men då vaknar Linus idag och är SJUK! Så vi får ställa in det med. Jag känner mig inte riktigt helt hundra heller. Fan ta han om han smittat mig.

Ja, lite bitter är jag. Men just att alla våra planer har skitit sig. Så nu sitter vi i en varsin ände av soffan och datar.. Rolig dag.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: c

JAg kom faktiskt i tisdags :S

2009-07-12 @ 02:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback