En solig tisdag.

Idag har faktiskt solen vart framme nere hos oss. Hur mysigt som helst. Man blir genast lite piggare. Jag tog lite sovmorgon idag, MIn andra halva var och lämnade in bilen på service vid 7 imorse. Jag trivdes hur bra som helst i sängen och stannade kvar där. När han kom hem igen var det bara att gå ner till tvättstugan och slänga i lite tvätt. Har hur mycket som helst.

Sen åt jag lite frukost och efter det gick vi ner till willys. Mina ankor där nere har fått bebisar nu. Hur söta som helst. Jag ville ta hem en eller två, men det fick jag inte. Iaf, vi skulle köpa 2 saker: Tvättmedel och hårfärg, för tvättmedlet räckte bara till första maskinerna så det var slut. Vi kommer hem med en hel kasse grejer och inget tvättmedel. Så vi kunde bara tvätta hälften av vår tvätthög idag. Pucko 1 & 2.

Igår hade jag namnsdag, mitt första namn Jessica. När jag kommer hem från jobbet så står detta på köksbordet:



Min favoritblomma gerbera och ett litet paket med massa lotter.. Han är ju bara för underbar. =)

Ne jag ska gå och skölja ur färgen ur håret och sen är det bara en timme tills jag ska till jobbet. Har tagit semester tors och fredag, så jag blir ledig fyra dagar i rad. Ska bli hur skönt som helst. Vi har planer på att åka upp till Linköping på fredag och gå på flygplansmuseet.

Lite bilder på mina små älsklingar innan jag avslutar.



Dom har lite sköna stilar när dom sover dom två.






Fling tycker det är jätteroligt att hjälpa husse när han spelar.



Medans Molly försöker bryta sig ut genom fönstret..


Ja dom är söta dom små liven.


Vad gör ni en dag som denna?


Kommentarer
Postat av: Ge Mig Livet Tillbaka

HEJ! Tack för din kommentar :D



Jag jobbar med reklam, är säljare och grafiker till yrket. :D

2009-07-07 @ 16:28:24
URL: http://gemiglivettillbaka.se
Postat av: Pernilla

Haha, det där med tvättmedlet är ju bara så typiskt! Att man alltid glömmer det viktigaste. Hoppas du får en skön ledighet :)

2009-07-07 @ 17:26:14
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback