35 dagar till semester.

Nu är det BARA 35 dagar till semester. Känns som en evighet kvar tills dess, Det ÄR en evighet kvar tills dess.

Idag är jag på riktigt pissigt humör. Skulle nån säga fel sak idag skulle jag få jordens raseriutbrott. Det humöret är jag på idag. Ska jag berätta varför? Jo för att dom timmar jag har fått sova inatt kan jag räkna på en hand. Varför då? För att alla jävlar är helt dumma i huvudet och inte kan visa hänsyn till folk. Vilka är dom dumma jävlarna? Jo mina grannar som förde ett jävla liv till halv 5 inatt. Innan dess kunde jag inte sova. Sen blev jag väckt av Linus som kom hem vid 6, det gör iof inte så mycket.

Men igår morse runt 7-8 tiden så ringde min telefon.Det är försäljare, jag kände igen numret för de har ringt förut. Jag tröck bara av samtalet och somnade om lite irriterat. Idag har dom ringt FYRA gånger från 07.30. Och jag som då hade somnat 3 timmar tidigare trycker av samtalet idag med och denna gång SKITIRRITERAD över att det finns människor som inte fattar att ALLA inte jobbar 7-4. Att det faktiskt finns folk som sover vid den tiden.

Sen fortsätter det och jag ger till slut upp och svarar skit irriterat. "Hej jag heter bla bla bla och ringer från bla bla bla, jag ville bara tacka dig för att bla...." Sen dör min mobil. Väldigt lägligt. Sen kunde jag inte somna om pga jag var så arg så det var bara att gå upp.

Så nu sitter jag här i soffan och har yberont i mina ögon som bara rinner för att jag är så trött. Hade en riktig tuff kväll på jobbet igår. Nu är det hockeyskola med så vi har upp över öronen att göra. Skulle vart ledig idag, Men som sagt, det är kaos och vi har ingen extrapersonal (!) Så jag går in några timmar idag med.

Idag har min nya mobil kommit, min andra funkar ju inte längre. Det mest irriterande är att jag vill jättegärna hämta ut den så jag ser vad jag köpt för nåt. Men det står på avin: "Hämtas efter 16". Jag börjar jobba 15.30.... SUCK!!!

Det blev inte så roligt inlägg, men jag kan lägga upp lite bilder från helgen.



Hon var så söt när hon låg o sov så här häromdagen. =)




Här var när Sebbe insåg att jag vann monopolet. =D



Molly sitter och dreglar ner salladen som vi skulle ha till våra hemagjorda hamburgare.



I söndags var vi ute i Ölmstad och målade lite till.



Lite smörgåstårta efter målningen satt ju inte fel. =P



En till kissebild. Dom hjälper husse med spelet. Det är jätteroligt tycker dom.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka söta katter!

Vilken snygg blogg!!

Ha en skön sommar!!

2009-07-14 @ 20:14:43
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Pernilla

Hoppas du sover bättre inatt! Det hoppas vi här hemma också då lilleman vaknade 6-7 gånger inatt. Man blir rätt trött och lagom irriterad så fort någon säger fel sak! Hoppas du har det bra på jobbet i alla fall :) Pussåkram!

2009-07-14 @ 22:07:31
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Sebbe

de e ju jag på bild! Jag måste nog börja läsa oftare här, har missat några månader märker jag...

2009-12-02 @ 00:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback