Vart tog dagen vägen?

Ja idag undrar jag nästan vart denna har tagit vägen, tiden har bara sprungit iväg och det känns inte alls som att man har gjort något.
ställde klockan på 9 imorse men försov mig till 10. Blev oehört stressigt, men åkte ner till stan med 11 bussen. Gick en sväng inne på Gina Tricot. Hittar ju ALLTID något där. Idag kom jag hem med en klänning och en lite längre tröja. Båda var på rea så jag var himla nöjd. =)

kl 12 mötte jag Liza vid busstationen, hon skulle hem till Nyköping från helsingborg men mellanlandade här i Jönköping för att träffa mig. =) Även om det bara hanns med 40 min.. Men det var SÅ roligt att se henne, var ju ändå ett år sen sist.

Mariana kom till bussstationen 12.40 för att möta mig o fixa ärenden. Sprang på lilla Jossan och blev ståendes med henne en bra stund, sen vid 13.15 upp till a6 o fixa blommor,kort, godis o tidningar. Därefter ut till Angerdshestra och Sassa.

Sassa är en kollega till oss som har fått diagnosen bröstcancer, hon opererade bort ena bröstet i fredags, därav våran tripp ut med blommor,presentkort,godis, kort o tidningar. Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka snart. Det var det mitt inlägg handlade om som hette "livet är bra orättvist".

Anyway, strax efter halv 5 beger vi oss ut till Norrahammar och Marianas mamma för att äta pannkakor och hämta lillan. Så jag var hemma vid halv 8. Men förhoppningsvis kan jag sova någorlunda skapligt idag för jag jobbar ju 11-23 imorrn.

Nee tillbaka till soffan och värmen.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

hoppas hon piggnar till och att du får en bra dag på jobbet imon! Kram L

2009-01-17 @ 01:10:21
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback