Svinkallt.

Ja i våran lägenhet är det svinkallt, verkligen svinkallt. Termometern har stått i fönstret och då har den visat 23 grader inomhus. Men elementet är ju under så det alstrar ju värme. Så vi ställde den mitt på köksbordet, då gick det genast ner till 17.. O köket är ett av dom varmaste rummet. Kallare i sovrummet och vardagsrummet där vi har balkongdörrarna. Så man fryser jämt som en idiot här hemma.

Nu vill jag faktiskt jobba lite. Har vart ledig så länge nu. Men på onsdag sätter det igång på allvar igen. Ska bli skönt faktiskt. Igår jobbade Linus och jag låg rätt bra i soffan med kissarna och kollade Victoria's secret show. Kollar på den varje år. Himla bra tycker jag faktiskt!

Var hemma hos svärmor idag. Vi skulle alla bestämma ett resmål som vi ska åka till i år. Vi är väl överens på Bulgarien. That's it. Sen så är vi ju 8 till som ska komma överens. Alla har lite olika tankesätt, en del lite snålare än andra, en del vill ha lite mer grönt än andra, en del vill ha lite större pool än andra, en del vill ha närmare till stan än andra. Ja ni förstår, Det är inte lätt när vi är så många. Men det ska nog gå bra till slut tror jag. Lite öppen får man ju vara.

Ser fram emot festen den 24:e.. =)

Nu ska jag krypa ner i sängen o läsa min bok. Har totalt fastat i den. Igår skulle jag bara läsa en liten stund och fick stoppa mig själv 50 sidor senare och kl 3 på natten. Så himla bra bok. Och jag läser ALDRIG böcker. Ska nog börja gör de lite mer. Den jag läser nu heter Tyskungen av Camilla Läckberg. den tycker jag verkligen ni ska läsa.

Godnatt allesammans.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har läst alla 6 böckerna i den serien (har dom om du vill låna dom) dom e riktigt bra! /L

2009-01-06 @ 16:04:12
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback