Som alla andra.

Har gjort som ALLA andra.. Satt o tänkte på vad som har hänt 2008, allt man har gjort. Det är en del.


Januari: Då hade vi inflyttningsfesten för andra året irad.




Februari: Jag och Mariana åkte på vår första weekend ihop till Malmö och hade the time of our life.




Mars: Älsklingen och jag åkte på tattueringsmässa i Göteborg! Himla Intressant! Utom Lizard man.. Han var grose.




April: Carlsberg cup med jobbet o bowling. Kvällen jag blev drogad och fick ligga på akuten en hel natt..




Maj: Jag och linus firade 2 år ihop, samt att jag och Mariana tog vår andra weekend till GBG.




Juni: Disturbed släppte sitt album och jag åkte hem till nyk en vecka över midsommar och mariana kom upp.




Juli: Stod längst fram på Iron Maiden Ullevi!!!




Augusti: Jag och Linus åkte på weekend till Kålmården och vildmarkshotellet. (Bilden tog jag när vi åkte safari.)




September: Jag blev ett år äldre och vi åkte 9 pers till Turkiet. (Gubben på badringen gjorde ju sitt.)




Oktober: Min lycka här i livet! Jag fick äntligen se Disturbed live och dessutom stå längst fram!! Var med Linus o syster!




November: Cinderellakryssning med jobbet samt resan till Hemsedal.






December: Hem till Nyköping o fira jul med familj o vänner.

Min fina syster med mamma och jag!

Det var allt för denna gång.  Jag ska nog fortsätta sluka min bok nu. Sista dagen på ledigheten.

Ha det så bra alla.
Jessi




Kommentarer
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott ! :DD

2009-01-03 @ 15:47:53
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: BAJSDAGBOKEN

HEJ!!



JAG HAR FÖRSTOPPNING!



HAR INTE BAJSAT PÅ TVÅ DAGAR!!





www.vardagsbajs.blogg.se

2009-01-04 @ 02:07:37
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/
Postat av: BAJSDAGBOKEN

HEJ!!



JAG HAR FÖRSTOPPNING!



HAR INTE BAJSAT PÅ TVÅ DAGAR!!





www.vardagsbajs.blogg.se

2009-01-04 @ 02:07:40
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback