Promotion expo

Ska iväg till jobbet om ca 10 min o slita arslet av sig, är en del nu när det är promotion expo mässa på Elmia.. Fast jag ser fram emot påsk, då är det bilmässan Custom. Det är den roligaste mässan att jobba faktiskt. =)
Men skönt att ha nåt o göra nu på jobbet efter detta lugn som vart över jul o nyår.

Spelade lite Guitar Hero gjorde jag o Linus förut på dagen, det är så jäkla roligt, men fasiken vad ringrostig man var.

Nu är det bara lite mer än en vecka kvar till festen, ska bli kul. Måste ju knäcka dom andra 2 åren. =P Är mycket att se fram emot detta år faktiskt. vet dock inte hur jag ska hinna med allt plus jobba. Men det blir ett senare problem. Jag har fått ledigt alla hjärtans dag helgen iaf då jag o Mariana ska åka på ytterligare en weekend. Denna gång blir det sthlm. tar alla storstäder först. Men hittills var ju Malmö/Köpenhamn klart roligast..

Massa oväsentligt som vanligt. Men nu måste jag sticka så jag kommer till jobbet i tid.

ha en bra kväll.

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback