Ny tv.

Ja idag kom vår nya tv.. Fick lite chock, den är så mycket större än den andra. Men mycket snyggare. Linus har väl setat och pillat på inställningar o skit i ca 2 timmar. O för en stund sen kom Jens o gav han back-up. Får se om de hinner bli klart innan jag börjar jobba (om 2 timmar) Bild kommer så småningom på tv:n, orkar inte föra över bilderna till datorn idag.

Min bok har jag läst ut nu med. Hur bra som helst. Rekommenderar den starkt. Tyskungen heter den. Så vad ska jag nu läsa?

Lite snö kom det inatt. Inte så värst mycket, men man kan skymta lite vitt här o där. Jag vill ha massa snö så jag kan bygga snögubbar, göra snöänglar o åka pulka. Åka pulka som den gamla goda tiden, När man hamnade fel efter hoppet och Pearn gav en en stor fet lårkaka, nån fick hjärnskakning o sånna grejer.. Haha Ont gjorde det, men kul hade man o minnen fick man.

Ne nu ska jag se ifall jag kan kommunicera med grabbarna där ute, börjar bli dags för lite mat. Oh, bakade äppelpaj gjorde jag igår med så det blir nog lite till dessert, moccarutor bakade jag i förrgår o det finns nog osså kvar några..

Ha en bra dag/kväll.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Men låna fortsättningen på den serien av mig den e riktigt bra jue, bara att kika förbi! Kram

2009-01-07 @ 15:31:44
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: sistah

vi har fett mkt snö här uppe !!!

2009-01-07 @ 16:16:38
Postat av: SoffiZ

Det finns ett inlägg om kundvagnskraschen=)

2009-01-07 @ 16:20:52
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hohojaja, japp det var himla kuligt :)

2009-01-07 @ 23:18:14
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback