Metaltown 09.

Ja dit vill jag nog mest av allt till i sommar. Väldigt bra band som kommer, Speciellt Disturbed!!!!  Jag måste ju se dom Live en gång till. Sen kommer bla children of bodom, pain,dragonforce, volbeat o trivium ( som jag sett live en gång innan)
Sen kommer det väl lite fler band. Man kunde rösta på vilka man önskade kom dit. Slipknot låg på terdje plats. Jag hoppas verkligen att dom kommer dit i år. Jävlar vad bra det kommer bli! dyra biljetter dock, men det är de värt. =)


Idag har jag o Linus städat bort allt julpynt, man tröttnar lite på det nu när jul o nyår är över. Himla skönt faktiskt. Inte hade jag tänkt ta mig ut idag heller. Väldigt kallt är det ute. Vi har inte riktigt lika kallt som er uppe i södermanland men det ligger iaf på en -7. O det är kallt för att vara småland. =P

nehe, nu ska jag se om jag kan få kontakt med min andra halva, helt inne i need for speed. Mat står på listan idag. Men vad?

Jaja, ha det bra så får jag se om jag återkommer sen.



Disturbed. Dom bästa.


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback