längtar..

Ja jag längtar faktiskt till festen på lördag. Ser verkligen fram emot det o har höga förväntningar. =)

Idag har jag jobbat, haft det så lugnt att jag knappt jobbat idag. vet inte riktigt vad jag har gjort där idag. Men sjuk bra dricks fick jag så jag är nöjd. Blir att åka imorrn o hitta ett par ljustakar o lite blommor o sånt till festen så det är lite fräscht.

Igår var jag på J20:s match med Jossan. J20 är Hv juniorerna, dom spelade mot djurgården. ritkigt roligt att titta när man känner hälften som spelar..Charmiga grabbar de där.. nog om de. Dom vann med 3-2 så det var kul, efter det drog jag och Jossan till a6.. Jag lovade mig själv att inte handla, kom likföbannat hem med lite smycken o en ny jacka.. den där jackan var kärlek vid första ögonkastet.. Men det är vårjacka, så jag får vänta tills det blir varmare ute innan jag kan använda den..

Ser verkligen fram emot ett visst datum..=) Vill berätta men kan inte göra det riktigt än. Är egentligen inget stort, Fast jag tycker det.. O nej jag är inte på smällen...

Nehe om jag ska gå o krypa ner o fortsätta med min bok. Har börjat läsa på Gömda av Liza Marklund, fick låna den av Diana. Igår kväll läste jag 100 sidor i sträck. All tid bara försvann. sjukt bra bok, väldigt hemsk bara.

Natti

Jessi

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

så surt att jag jobbar och inte kan komma, blir det mkt folk? Hoppas ni får det trevligt... Kram L

2009-01-21 @ 14:25:58
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej vännen! Hade varit jättekul att komma på festen på lördag men jag kan tyvärr inte ta ledigt i dessa tider. Hoppas ni får jättekul, ska tänka på er när jag är på jobbet! :) Pussåkram!

2009-01-22 @ 19:47:37
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback