Länge sen.

Ja nu har inte jag setat vid datorn på flera dagar, så man har missat massa. bla dom 61 blogg inläggen på bloggkoll som jag har att läsa igenom.

Idag har jag gjort något väldigt bra, något som jag ser fram emot väldigt mycket. Men jag kan inte säga det, ni får vänta några månader. även min familj. Sen kan jag nog säga det. Får se hur det artar sig.

helgen var rätt lugn. I fredags jobbade jag men var tvungen att gå tidigt för att jag fick räkor i mig, jag tål inte räkor alls bra så jag fick ju min allergiska reaktion som vanligt. Mådde då inte så överdrivet skitbra. Men som tur var hann jag inte få i mig mycket av KRÄFTcanapeen innan jag upptäckte de så jag behövde aldrig åka till ryhov. *puh*

I Lördags jobbade jag enbart hockey, sen blev jag bjuden hem till jullan på lite vin, så hon, jag och nea satt till halva natten o tjötade.

Igår åkte jag o linus o hälsade på Fia o Johan med deras nytillskott, lilla Hugo. Så söt o snäll liten bebis.. NÄSTAN så man blir sugen själv.: men bara nästan..

Lovade ju med att lägga upp bilder på nya tv:

FÖRE:



EFTER:




Ne nu blir det att lägga sig i soffan o se om man kan få upp värmen i denna sjukt kalla lägenhet.

Jessi


Kommentarer
Postat av: linda

nyfiken jue.... fint det blev med nya tv´n

2009-01-12 @ 19:03:48
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va faaan, e du på tjocken?? Nu vart ja sviiin nyfiken hahaha!! Tell meee!!! annars!



Btw, shiiii snygg tv, ser ut som min hihi* Prima skinka!

2009-01-13 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback