För lite tid.

Ja den här helgen har bara sprungit iväg, känns som att jag har haft för lite tid till att göra saker o ting. Därav min bloggtorka. Har knappt setat vid en dator denna helg. I Fredags kollade jag o Linus på Let's Dance och jag tyckte det var helrätt att Blondinbella åkte ut. En väldigt irriterande människa.

I Lördags hade vi festen o jag ville bara tacka ALLA som KOM!!!! You maked my day...<3 Ni som var där vet hur de var, o ni som inte var de.. tråkigt för er. Jag tänker inte skriva något om den iaf.

I söndags hade vi mys. Jag hade fixat värsta frukostbuffen.. haha nädå, men näst intill iaf.. o alla åkte hem.. =( Sen blev det att ligga o halvsova i soffan hela kvällen. O det var den helgen.. Som tur är var jag ledig idag med.

Bokat resa har vi gjort med. Bulgarien blir det detta året.. Ska bli kul att komma iväg till värmen o solen. Men nästa år blir det nog att vi åker iväg själva.. Jag vill till Egypten..

Ja..Vad ska jag mer säga.. En sak jag tänkte på i veckan var att när man flyttar nånstans, som mig 22 mil hemifrån så märker man vilka som verkligen är ens kompisar...

Jag har så mycket att se fram emot nu... längtar massor till ALLT...


C ya

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback