Sthlm-Here We Come!!

Ja då var dagen här som jag längtat efter så mycket. Är lite nervös bara att vi ska gå vilse, och vi ska tappa bort varandra. För min del är det lugnt men Mariana som har NOLL i lokalsinne är lite värre, hur ska jag då hitta henne? Får se hur lång tid det tar innan vi hittar till hotellet med. Äh, det får bli som det blir.

Igår tonade jag håret lite så det skulle få en ny lyster, blev inte så mycket skillnad bara lite mer enfärgat nu. Så fult när hårväxten kommer ut..
FÖRE:
 

och så en bild på efter så får vi se om ni ser någon skillnad..
EFTER:



Jaja lite kanske det blev. Vet inte riktigt. Har nån något tips om hur man får bort magknip? Har fruktansvärt ont i magen, har haft det sen jag åt den där pastan på jobbet igår. O jag vill inte åka upp o må så här hela helgen. Kul..

Igår på dagen tvättade vi lite sen åkte Linus och besiktade bilen, o när han kom hem hade han med sig den här till mig:




Visst var den fin? Fast kissarna tycker ju dom där fjädrarna är ruskigt roliga så jag får ställa den högt upp där dom inte når.

Ne, nu måste jag packa, Mariana anländer om 45 min för lite frukost. Ha en bra helg nu. Kommer nog inte bli något inlägg över helgen.

Jessi

Kommentarer
Postat av: änglavakt

Ha en bra helg nu, är riktigt trött på mitt hår... bokade frisörtid igår så om två veckor är jag fin i håret igen, skall jag göra det blont igen? inte riktigt bestämt mig... Kram

2009-02-13 @ 16:17:30
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback