Sofftid.

Ja nu orkar jag blogga iaf. Har vart väldigt trött och haft väldigt ont dom här dagarna. Men nu börjar pillerna verka så nu är det inte krampaktig smärta. Det roliga är att min mage har svullnat upp under detta så det ser ut som att jag är i 4:e månanden. klotrund. hahaha.

Ligger i soffan som jag gjort hela dagen. Har inte orkat ta mig ut idag, får se om jag orkar med det imorrn. Måste ju komma ut lite o få frisk luft. Så förhoppningsvis kan jag börja jobba på fredag. Men det märks med mina piller som jag ska äta i 3 veckor.



Idag när jag skulle kolla i en kokbok kom Molly och ville ha uppmärksamheten istället.
Dom är knäppa dom där små ibland. =)

ha en bra kväll.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback