Sjuk i Sthlm.

Ja jag har inte mått så bra första dygnet här uppe i sthlm. Har haft en otrolig magknip när vi åkte, trodde det berodde på maten jag åt på jobbet i torsdagskväll.. Men jag vet inte. Vi åkte ju upp iallafall. Till och börja med höll vi på att missa bussen upp. Den hade börjat rulla o vi sprang o vinkade som 2 blådårar. Vi kom med. *puh* Sen när vi kom upp skulle vi då hitta till hotellet.. Visste att det låg på östermalm.. Men hur kommer man dit? Efter guid-hjälp så hittade vi, hur fint som helst.

Vi tog en sväng på stan och jag började må sämre och få ondare. Vi åkte då tillbaka till hotellet för middag på kvällen, men jag blev så dålig att jag klarade inte ens av middagen utan var tvungen att springa upp på rummet o hänga över toan. Kul kväll. Hade så ont i magen att jag inte klarade o stå ens. Så det var ju den kvällen....

Vi hade planerat att åka hem idag då istället, men jag mår mycket bättre idag och hoppas verkligen att det håller i sig. Så vi stannar imorrn som planerat och tar dagen som den kommer. Hade tänkt åka till gamla stan idag en sväng o kolla utbudet, sen kanske träffa stoffe för en fika. Who knows.

Sen började dagen rätt bra, vi fick ett meddelande på tv:n till FRU Mariana Sellman att det fanns en leverans till oss att hämta i receptionen. Då hade Linus skickat en jätte stor fin ros till mig idag. Plus att jag fick en fin miranda björn i förrgår. Han är ju bara bäst den killen!

Nu ska jag upp till vårt fina rum med badkar o ta ett bad tror jag, precis ätit hotellfrukost. Det är så mysigt att bo på hotell. =)
Men håll tummarna för att jag inte får tillbaka dom magsmärtorna..

Ha en bra alla hjärtans dag!!

Jessi


Kommentarer
Postat av: änglavakt

Hoppas du piggnar till!

Jag har fått en jättestor fin Mirandabjörn oxå.

Vill oxå bo på hotell, eller kanske mest äta hotellfrukost... Kram

2009-02-14 @ 14:10:16
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men åååh vad söt han är! :) Synd att du mått dåligt, hoppas du mår bättre nu i alla fall! Ha det så trevligt idag och imorrn! Pussåkram

2009-02-14 @ 15:11:34
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback