Pissigt humör.

Suck.. Jag skrev ett jättelångt inlägg, men sidan hakade upp sig och allt försvann. Så jag får skriva om allt igen.

Är inte på världens bästa humör. Jag o Linus jobbar ju sena kvällar och nätter. Jag brukar somna vid 3-4 varje natt, så då brukar jag inte vara så pigg på att gå upp vid 8-9 på mornarna utan jag sover fram till en 12 för att orka nästa kväll igen. och Linus sover ju lite längre eftersom att han jobbar till kl 6 på mornarna.

Men IDAG fick inte jag sova värst länge. För min jävla idiotgranne satte på sin jävla turkmusik på HÖGSTA volym kl 9 på morgonen. Det var inte så att jag bara hörde basen utan jag hörde hela låten o deras jävla klagosång lr vad det nu är. O ändå är det en lägenhet mellan oss.

Sen har ju jag jordens värsta morgonhumör. Jag är ju som ett monster om jag blir väckt (!) på fel sätt! Så vid 10 när jag legat och försökt sova ett tag dundrar jag över och ringer på dörrklockan som en blådåre, när han öppnar fräser jag bara något om att folk fortfarande sover vid denna tid och att vi jobbar natt!

Jag tycker att när man bor i lägenhet kan man väl iaf vänta tills kl 12 på dagen innan man börjar. Jag tycker att kl 9 är lite väl tidigt.

Eller vad tycker ni?

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin Svarar

Vem vill över huvud taget lyssna på hög musik på morgonen?!

2009-02-11 @ 11:32:14
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag känner igen det där medmorgonhumör och bli väckt på fel sätt. Man blir som en häxa! :)

2009-02-11 @ 19:58:54
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: änglavakt

Sånt kan man bli lagom sur på.... Skall bli riktigt skönt att flytta till ett ställe utan grannar faktist! Hoppas ni får en bra helg i stockholm!!! Kram

2009-02-12 @ 13:22:38
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback