Nyköpings Tripp.

Trött som ett bi är jag. Har vart 2 långa dagar. Igår tog jag och mariana en utflykt från stan upp till Nyköping. Vi åkte till mormor först och tog en fika,Sen iväg till mamma på middag där pappa osså hade kommit för att säga hej. =)
Efter maten gick vi över till Tobbe och sa hej o sen tillbaka till mamma på lite mer fika där Sandra hade kommit. Roligt att se henne faktiskt. Så vi satt väl där till en 10 på kvällen innan vi åkte till hotellet i stan.

Vi såg nog ut som ett gammalt gift par när vi satt halv nerbäddade i sängen, med ett varsitt glas vin i handen och kollade på efterlyst. Men det var verkligen skönt att bara vara o ta det lugnt.

Idag tog vi bara en fika innan vi åkte hem till Jönköping. När vi åkte från Nyköping var det sol o klarblå himmel, nästan torrt på backarna. När vi kommit till Jönköping var det snöstorm.

Jag har dessutom hittat den tattueringen jag vill ha. Har letat länge, men igår hittade jag den. Syrran ska göra likadan. Men det kommer nog skilja en del detaljer på den. Jag hoppas kunna göra den i April.Men det märks ju..

Nehe sängen kanske. Var ju uppe vid 8 o åt hotellfrukost.. mumma.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback