Lite av sthlm.

Linus ligger i soffan o vilar, Jag sitter i soffan med datorn o har Fling i knät, Molly ligger brevid o Iron Maiden är på. Riktig mys-stund för hela bunten.

Idag har jag orkat ta mig ut en sväng till willys, föll för den chokladen med luftbubblor innan jag skulle betala.. Attans. Men det är viktigt att unna sig något ibland.

Helgen i sthlm blev ju rätt så förstörd med tanke på att jag blev liggandes. Det kändes bättre på dagarna, så vi hann ju med en liten sväng på stan. Men lagom när vi hade gjort oss iordning på kvällarna så blev det sämre. Några bilder hann jag ju ta som jag tänkte jag skulle lägga upp här..



Mariana när vi precis kommit till hotellrummet.



Första kvällen när vi höll på o göra oss iordning.



mmmm hotellfrukost....



Rosen som Linus skickade upp till mig på alla hjärtans dag.



Vi försökte vara lite kulturella..



Mariana med sin nya klänning..



Jag med min nya klänning



Försökte se normal ut..



Fin bild på oss..



Väl hemma i jkpg blev det mat på soya.



Godaste kinamaten ever.

Finns massa mer bilder jag skulle kunna lägga upp,men får se om jag gör det eller om jag lägger upp på facebook. Who knows. Ne nu ska jag fortsätta mysa med mina 3 älsklingar här i soffan.

Ha en bra kväll.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin Svarar

tack ;) behövdes en förändring

2009-02-25 @ 22:01:14
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

Åh vad snyggt! är det sängramen eller väggen som är svart sådär ovanför? :)

2009-03-05 @ 19:11:42
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback