Helt slut..

Ja helt slut är jag. Så detta blir inget långt inlägg. har jobbat som en gnu denna vecka, speciellt fredag o lördag där jag gjorde nästan 30 timmar. Det har vart mässa med så jag är så trött både fysiskt o psykiskt. Sov till halv2 gjorde jag med idag, o nu har jag sovit i soffan nästan 2 timmar.. Fortfarande skit-trött.

Blir nog att gå o lägga sig idag, är ledig imorrn med. himla skönt. Då ska jag åka o shoppa lite för den fyrsiffriga dricksen jag fått ihop. Speciellt ett par stövlar jag har spanat in.

Den här veckan har verkligen sprungit iväg. En vecka sen vi hade festen. Kul att dom som kom kom. Sen är jag mycket besviken på några. Jag tycker ju iaf att om man får en inbjudan till något så kan man iaf meddela att man inte kommer som många gjorde, istället för att säga att man kommer o sen inte höra av sig. Det var jag lite grinig på förra veckan när jag skrev inlägget efter helgen. Så jobbigt är det inte att skicka ett sms.

Nee nu ska jag inte sitta här o vara bitter. jag har köpt hem lite exotiska frukter som jag är lite sugen på.. Mumma.

Hur har eran helg vart?

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback