År och dar sen.

Ja det känns som att det är år o dar sen jag uppdaterade sist. Inte har jag vart snabb på den fronten.Har haft så mycket att göra och ingen ork har jag haft heller.  

Kom hem från jobbet för en 45 min sen, och nu sitter jag i soffan med datorn i knät medans älsklingen sitter och kollar på tears of the sun. Har ni sett den? Helt sjukt bra film. Den är väldigt rå och hemsk, men bra. Fast min absoluta krigsfilm är rädda menige ryan,tycker dock inte om när Vin Diesel dör i den. 

Jag har börjat kolla på mina dvd boxar med Desperate Housewives. Såg ju inte alla avsnitt på tv, så det går upp några ljus här och där. Riktigt bra är det. 

 Imorrn blir det till att tvätta, så här stor har nog aldrig tvätthögen vart förut. Sen ska vi iväg och fira Linus lillasyster som fyller 20 och efter det blir det jobb för min del.

Förresten har min ena katt Fling kommit i trotsåldern. Har era katter gjort det någongång eller är det bara jag som har världens mest speciella katter? Vet inte vad jag ska ta mig till med henne.

Ne nu blir det att krypa ner med sambo o kissar o sussa.

Vad ska ni göra i helgen?

Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Mina katter e störda lite nu och då, får värsta damp anfallet och springer runt runt runt;), det ingår när man har katter=)

2009-02-27 @ 10:23:58
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Catrin

tycker verkligen du ska prata med Sara på candis.se Hon är super duktig!



Nibbla är i trotsåldern hela tiden tycker jag =) Hon väcker oss mitt i natten och ska leka, hon är som en beeebis =)

2009-02-27 @ 20:27:34
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback