År 2009.

Jag tror detta år kan bli ett bra år. Jag har en massa som jag vill göra och SKA göra detta år.

Januari
*
Hade vi årliga Januarifesten.

Februari
*Jag och Mariana ska upp till Sthlm på en av våra weekends.
*Jag VILL till göteborg med kollegorna o se Backyards Babies.

Mars
*Ska jag göra något som jag inte kan nämna här än ifall min familj läser, ska bli en överraskning.

April
*Kryssning med Mariana o Sebbe o co.

Maj
*Jag och Linus firar 3 år ihop.

Juni
*Syster tar studenten.
*Ska försöka komma iväg till Metal Town i Göteborg.

Juli
*Inget jag kan komma på som händer eller jag vill göra där. Kanske en ny tripp till Kålmården.

Augusti
*Vi åker 10 pers till Bulgarien på en veckas semester.

September
*Jag fyller 24.. Jisses vad åren springer iväg.

Oktober
*hm.. Inget som händer där med tror jag.

November
*Linus fyller 25, ska ordna något som jag inte kan skriva här heller ifall han skulle läsa.

December
*Sista månaden på detta år, min familj fyller år o de är Jul igen.



Har ni några planer för detta år som ni ska eller vill göra?


Nu blir det nog att lägga sig o läsa så man somnar skapligt. Ska upp tidigt imorrn o jobba..


Jessi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har massa planer men man kan ju inte skriva någoting i bloggen för man vet ju som sagt inte vilka som läser.. Men jag ser fram emot detta år! :)

2009-02-06 @ 13:37:47
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu Vill Jag Faktiskt Veta Vad Du Ska Göra I Mars!!Du vet att jag e SJUUUUUUKT nyfiken av mej!!!

2009-02-15 @ 16:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback