3 dagar kvar.

Ja det är bara 3 dagar kvar tills Jag och Mariana åker till Sthlm. Måste bara prata lite mer med Sebbe så han kan komma o bära alla våra shoppingkassar. Haha.. Det är nog lättare att få katterna o diska än att det ska hända. Men en butik har vi på listan som vi vill gå in i, Top Shop. Dom har ju hur mycket snygga kläder som helst där. Och inte är det dyrt heller. Helt okey.

Min kropp behövde verkligen sova idag, Så trött som jag var, Så jag gick upp för ca 30 min sen o tog alla mina morgon tillskott. Nej, men jag dricker Blutsaft varje morgon eftersom jag har sån enorm vitaminbrist och jämt är trött, Sen tar jag Actimel som förbättrar immunförsvaret. Många säger Actimel är bara reklam för att sälja något som inte funkar. Men det funkar faktiskt på både mig och Linus.

För i September då när jag blev så himla sjuk efter turkiet resan hade jag ju nada immunförsvar. Så jag var ju sjuk varannan vecka. Men i december började jag med det och sen dess har jag inte vart sjuk. Jag som ALLTID ligger hela vintrarna sjuk o förskyld o fan o hans moster. Samma sak med Linus.

Ne nu ska jag se ifall min andra halva vill vakna så vi kan äta lite frukost. =)

Vad ska ni göra idag?

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback