17 grader.

Ja just nu är det 17 grader kallt i våran lägenhet och jag håller på att frysa ihjäl. Verkligen frysa ihjäl alltså.

Dagen idag har ju bestått av tvättning. var inte så farligt som jag trodde. Lakan tar ju rätt stor plats. =P Sen åkte vi till Lisa som fyller 20 år idag. Där fick vi lite tacopaj. Jättegott! Sen bar det av till jobbet där det inte fanns så mycket att göra idag så jag gick hem vid 8. Rätt skönt faktiskt med tanke på att jag ska jobba 11-22 imorrn.

Har egentligen inte så mycket att skriva nu faktiskt. Kollade runt lite på nätet och gick in på gina tricots hemsida, dom har för övrigt fått in väldigt mycket nya snygga plagg som skulle passa fint i min garderob.

Ne sängen nästa så man orkar med dagen imorrn.

Ha en bra helg!

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback