Sömntuta nr 1.

Jag har vänt om dygnet helt nu. Vaknar runt en 8 på mornarna och blir kanontrött för sängen runt 22 på kvällarna. Det är jätteskönt... När man är ledig.. Men inte när jag ska jobba till halv 1 på nätterna. Min dygnsrytm är helvrickad.. Men det blir väl så när man har det jobb man har. Upp tidiga mornar o sena kvällar. Så idag somnade jag stenhårt i soffan kl 19..


Men men. Jag o min andra halva har precis kollat på en film. Först satt han o pillade på sin nya telefon som han köpt i 3 timmar (!!). Jag slog in 6 st mer julklappar som jag fick med posten idag och la i skåpet med dom andra 500. Haha ja Pearn det blir en del julklappar. Linus familj på föräldrar, tre systrar och deras respektive. Jag har ju bara fyra att köpa till. Men tre av dom fyller ju år nu med i december. (Mamma,pappa o syrran.) Så det blir en hel del paket att hålla iordning på. Men mysig sen när man skaffar julgran o ha så mycket paket att lägga under. =D

Måste bara visa en mysig bild jag tog när vi åkte hem från ölmstad idag.



Visst var det fint?

Sen blev jag så sugen på ostbricka.Och jag blev förvånad över hur mycket grejer jag hade hemma. Så jag gjorde iordning en god tallrik till mig.



mmm.....


Ne nu ska jag nog faktiskt krypa till kojs. Har ett tolv timmars pass framför mig imorrn.


Natti




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, ja så många julklappar som ni köpt kommer det aldrig bli här. Här blir det nog max 20 stycken totalt :) Men jag hoppas såklart på att jag får massa fint också både i julklapp och fördelsedagspresent :)

2009-12-03 @ 09:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback