Snickerskakor.

Sitter nu o är själv hemma vilket var vääldigt länge sen och det är väääldigt skönt. Både Linus o Jossan jobbar. Jossan är numera inneboende hos oss så vi har fått "tillökning" i lägenheten ett tag. Jag hoppas bara att allt löser sig för den tjejen snart. Tycker så himla synd om henne.

Men det är skönt att ha henne här. Inte så jobbigt som jag trodde faktiskt. Hon har lagat mat åt oss några dagar och när jag o Linus vart o handlat idag så hade hon damsugit lägenheten o städat. Igår jobbade jag lunch, sen blev jag ledig kvällen och idag. Så nu har jag mega långledighet och jobbar inte förens nästa fredag. =)

Så igårkväll var jag o Jossan ute i Månsarp o hälsade på Mariana o Emilia. Jag busade rejält med Emilila igår och idag hade hon berättat för alla i skolan att jag stoppat ner hennes fot i toan.. Hahaha. Söt hon är.. Sen åkte vi o hämtade Johanna o Jossan gjorde snickerskakor till oss. Jag har bara ätit det typ en gång innan så det var spännande.. Ingen megahit för mig. Men gick o äta. =)



Imorrn så bär det av upp mot Nyköping/Oxelösund för mig o Linus. Ser väldigt mycket fram emot det faktiskt. Och det ska bli så skönt att bo på hotellet. Speciellt eftersom det inte blev något Göteborg i måndags. =(

Ne nu måste jag ner till tvätten.. usch... Springa upp o ner 4 våningar med massa tvätt... Jag längtar efter en egen tvättmaskin. VÄLDIGT mycket. Och vi har fått reda på att dom snart kommer släppa tio tomter till där vi vill bo.. Håll tummarna för oss!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback